تحقیق کلمات کلیدی برای یوتیوب
تحقیق کلمات کلیدی برای یوتیوب + 6 ابزار اصلی رایگان و پولی
با استفاده طبیعی از کلمه کلیدی در این بخش، بهراحتی میتوانید موضوع صفحه را مشخص کنید و خواننده را جذب کنید. این کلمات توسط کاربرانی استفاده میشوند که در مرحله مقایسه و بررسی هستند و هنوز تصمیم نهایی برای خرید نگرفتهاند. برای مثال «مقایسه تلویزیون سونی و سامسونگ»، «بهترین گوشیهای سال ۲۰۲۴» و «بررسی ایرپاد پرو ۲» از این نوع کلمات کلیدی هستند. برای مثال این صفحه برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست؟» نوشته شده است؛ کاربر برای درک مفهوم «کلمه کلیدی» این عبارت را جستجو میکند و گوگل این صفحه را در نتایج به او نشان میدهد. علاوه بر این، میخواهید مطمئن شوید که پس از جستجو در مورد کلمات کلیدی از آنها در مکانهای مختلفی استفاده کنید.
VidIQ بینش هایی را در مورد حجم جستجو برای کلمات کلیدی خاص ارائه می دهد و به شما کمک می کند تقاضا برای محتوای خود را درک کنید. بررسی این کلمات کلیدی بینشی را در مورد هدف جستجو فراهم می کند، به همین دلیل است که مخاطب به دنبال کلمه کلیدی خاصی است. این مقاله به شما نشان میدهد که چگونه بدون صرف هزینه برای یوتیوب تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید. حالا که با بیش از ۲۰ ابزار مختلف آشنا شدهایم که به شما در بهینهسازی کانال یوتیوب کمک میکنند، کار را با پاسخ دادن به برخی از رایجترین سوالات کاربران به پایان میرسانیم. مدیریت کامنتهای یوتیوب یکی از مهمترین گامها برای فراهم آوردن جامعهای سالم از مخاطبان است. کامنتها نهتنها فاکتوری مهم برای الگوریتم یوتیوب هستند، بلکه با تمیز نگه داشتن آنها میتوانید اطلاعاتی دقیق در اختیار بینندگان بگذارید و اعتبار برند خود را بالا ببرید.
یوتیوب مثل یک موتور جستجوی غول آسا عمل میکند و درست مانند جستجوگرهای گوگل یا بینگ، تمام تلاش خود را به کار میبندد تا مرتبطترین و بهترین ویدیوها را مقابل چشم کاربران بگذارد. این نوع کلمات کلیدی شامل عبارات یا جملات طولانیتر هستند که به طور دقیقتر و مشخصتر به موضوع یا خدمات خاصی اشاره میکنند. معمولاً این نوع کلمات کلیدی حاوی ۳ یا بیشتر کلمه هستند و کمتر جستجو میشوند، اما باعث جلب مخاطبان متخصص و معتبر میشوند. بازاریابی پیامکی به شما امکانات متعددی برای ایجاد تبلیغات هدفمند متمرکز بر افزایش نرخ کلیک را ارائه میکند. با الگو گرفتن از این موارد و رعایت استراتژیهای ذکر شده، میتوانید بازاریابی کسبوکارتان را بهینهسازی کنید و موجب افزایش نرخ کلیک تبلیغاتتان شوید. آیا میدانید که چگونه میتوان میزان موفقیت کمپینهای تبلیغاتی را اندازهگیری کرد؟ نرخ کلیک یا Click-Through Rate معیاری برای محاسبۀ مقدار موفقیتآمیز بودنِ مارکتینگ برای کسبوکارتان است.
درست مانند گوگل، یوتیوب سیستم ارجاع خود را بر اساس قوانین متفاوتی استوار میکند و با رعایت دقیق این قوانین به یک ویدیو یا یک کانال اجازه میدهد تا به بالای صفحات نتایج در پلتفرم صعود کند. برای دستیابی به این هدف، آگاهی دقیق از این قوانین، نتیجه باکیفیتی را ارائه میدهد که برتر از ویدیوها یا کانالهای رقیب است. استفاده از ترکیب مختلف این ابزارها و منابع به شما این امکان را میدهد که تحقیق جامع و گستردهای درباره کلمه کلیدی یوتیوب انجام دهید و به بهترین نحو ممکن اطلاعات لازم را جمعآوری کنید. تگهای محبوب ویدیوهای محبوب میتوانند الهام بخش کلمات کلیدی بسیاری در یوتیوب باشند. با مشاهده تگ ویدیوهای پر بازدید میتوانید به برندهای به کار رفته و کلمات کلیدی که احتمالا بینندگان آنها را جستجو میکنند، نگاهی بیندازید.
این کار را بر اساس تمام دادههای به دست آمده در پایان تجزیه و تحلیل انجام خواهدداد. برای یافتن کلمات کلیدی برای رشد کانال یوتیوب، میتوانید به آنچه رقبا انجام میدهند نگاه کنید. اشتباه در تحقیق کلمات کلیدی یوتیوب این است که فکر میکنیم کلماتی که قبلاً استفاده شدهاند، دیگر قابل استفاده نیستند. این طرز فکر کاملا نادرست است و دلایل زیادی برای استفاده از کلمات کلیدی تکراری وجود دارد. یکی از چالشهای اصلی در تحقیق کلمات کلیدی این است که ویدیوهای خود را در طول زمان و در موتورهای جستجو بیشترین دید ممکن را ارائه دهید. هر یک از این روشها باید به شما کمک کند تا برای هر یک از ویدیوهای خود کلمه کلیدی YouTube خاص را انتخاب کنید.
معمولا وقتی موضوعی را در گوگل سرچ میکنید، این محتوای ویدیویی است که به شکلی برجسته و متمایز از باقی محتوا نشان داده میشود. AnswerThePublic یه ابزار خلاقانه برای پیدا کردن سوالات و نگرانیهای رایج مخاطبان در موضوعات مختلفه. این ابزار به شما کمک میکنه بفهمید مردم چطور سوالات خودشون رو مطرح میکنن و به چه اطلاعاتی نیاز دارن. شما میتونید از این سوالات برای تولید محتوای جدید و جذاب استفاده کنید و مستقیماً به سوالات مخاطبان جواب بدید. برنامه های قیمت گذاری آن از 19 دلار در ماه شروع می شود و می توانید 50 جستجوی ابزار کلمه کلیدی و 20 کلمه کلیدی ردیابی شده را در ماه انجام دهید. همچنین میتوانید روی برگه «پرسشها» در کنار کلمات کلیدی مطابقت عبارت کلیک کنید تا فهرستی از کلمات کلیدی مبتنی بر سؤال مرتبط با موضوع خود را مشاهده کنید.
یوتیوب به کاربران اجازه میدهد که روی هشتگهای مختلف کلیک کنند و تمام ویدیوهای حاوی آن هشتگها را ببینند. حتی با افزودن هشتگ به تایتل و دیسکریپشن هم میتوان کاری کرد که ویدیو از نتایج جستجوهای بیشتری سر در آورد. Ubersuggest از بهترین ابزارهای بهینه سازی کلمات کلیدی است که هم تجزیه و تحلیل حجم جستجو در هر کلمه کلیدی را ارائه میدهد و هم سطح رقابت را مشخص خواهدکرد. یافتن کلمات کلیدی مناسب یوتیوب فرآیندی خواهدبود که بسیاری از یوتیوبرهای بیتجربه با تمرکز بیش از حد بر روی ویدیوهای خود و عدم تمرکز کافی بر محتوای متن آنها، از آن غفلت میکنند. درک نحوه عملکرد SEO YouTube ضروری است اما برای قرار دادن ویدیوهای شما در بالای نتایج موتور جستجوی پلتفرم کافی نیست.
برای درک اهمیت تست A/B روی افزایش نرخ کلیک، به مثالهای کاربردی از این مدل آزمون و خطای بازاریابی که در ادامه آوردهایم، توجه کنید. علاوهبر این، بهرهگیری از کلماتی که احساس کمبود وقت، از دست دادن فرصت و فوریت را به مخاطب منتقل میکنند، در عناوین تبلیغاتی استفاده کنید. این مورد با ترغیب مشتری به هرچه سریعتر کلیک کردن روی لینک شما، موجب افزایش نرخ کلیک خواهد شد. با ابزار KWFinder میتوانید بهسادگی یک کلمه کلیدی وارد کرده و مکان دقیق و زبان موردنظر خود را مشخص کنید. برای بهینهسازی این کلمات، مطمئن شوید که صفحات کلیدی سایت شما بهراحتی در نتایج جستجو قابل دسترسی باشند.
کلمات کلیدی با مارک high، بازارشان خیلی داغ است و کاربران به میزان قابلتوجهی آنها را سرچ میکنند. از همه اینها گذشته، به کار بردن کلمات کلیدی که کاربران مرتبا آنها را سرچ میکنند؛ تأثیر بسزایی در جذب مخاطبان جدید دارد. برای یادگیری نحوه سازوکار ابزار جدید انتخاب کلمه کلیدی یوتیوب با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. این ابزار به شما امکان میدهد وبسایت رقبا را بررسی کرده و ببینید برای چه کلمات کلیدی رتبه گرفتهاند. همچنین اطلاعات ارزشمندی مثل حجم جستجوی ماهانه و روند تغییرات این کلمات را در اختیار شما قرار میدهد. این ابزار امکان تحلیل دقیق هر کلمه کلیدی مثل میزان رقابت، حجم جستجوی ماهانه و حتی پیشبینی میزان ترافیک احتمالی را دارد.
در صورتی که شناسایایی صحیح و هدفگیری دقیقی در هنگام تقسیمبندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینکتان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغاتتان خواهید شد. شما میتوانید از تصاویر خلاقانه و جذابی که در ادامه قرار دادهایم، الگو گرفته و باعث افزایش CTR تبلیغاتتان شوید. ترکیب این موارد با کلمات و جملاتی که نیازهای مخاطب شما را پوشش میدهند، میتواند مشتری را به کلیک روی لینکهایتان، ترغیب کند. همچنین، به جذب مخاطب با استفاده از علائم نگارشی صحیح، جملات کوتاه و گیرا، ضربالمثلها و بازی با کلمات بپردازید تا آنها را به تبلیغات کلیکی خود، علاقمند کنید. اگر هنوز کانال یوتیوب خود را نساخته اید، به مقاله ساخت کانال یوتیوب یاراتیوب مراجعه نمایید تا 0 تا 100 ساخت کانال را آموزش ببینید. از مبتدیان و تیم های کوچک گرفته تا آژانس ها و مشاغل – هر کسی می تواند از Semrush برای افزایش ترافیک جستجوی وب سایت خود استفاده کند.
بخش جستجو اینستاگرام ابزاری است که به کاربران کمک میکند تا بتوانند ویدئوی موردنظر خود را پیدا کنند. اگر به دنبال کلمات کلیدی پرجستجو هستید، کافی است کلمات کلیدی موردنظر خود را وارد کنید تا گوگل عبارات کلیدی پرجستجو را به شما نمایش دهد. یکی از راههای افزایش بازدید ویدئو در یوتیوب، استفاده از کلمات کلیدی طولانی یا همان عبارات کلیدی هستند؛ با استفاده از عبارات کلیدی به راحتی میتوانید تعداد بازدید خود را افزایش دهید. در این مقاله، به معرفی و توضیح ابزارها و تکنیکهای YouTube keyword research میپردازیم. با استفاده از این تکنیکها، میتوانید کلمات کلیدی مناسب برای ویدیوهای خود را شناسایی کنید و بهبود رتبهبندی و دسترسی ویدیوهای خود را در موتورهای جستجوی یوتیوب و گوگل محقق کنید.
عباراتی مانند «توپ آدیداس»، «تبلت سامسونگ» و «لباس ارزان» نمونههایی از این نوع کلمات هستند. البته بعضی متخصصان، معیار این دستهبندی را میزان جستجوی کلمات توسط کاربران در نظر میگیرند. تکمیل کننده خودکار یوتیوب منبعی طلایی از کلمات کلیدی بلند بالایی در جایگاه سرچ شماست. و ما می دانیم که کلمات کلیدی بلند بالا چقدر برای تعیین رتبه جایگاههای رقابتی و هدایت خریداران بالقوه حیاتی است. دانستن این نکات و رعایت آنها در نوشتن عنوان ویدیو، علاوه بر اینکه شما را در سرچ مستقیم گوگل در رتبه های بالاتری قرار میدهد، بلکه میتواند ترافیک زیادی از سوی سرچ خود یوتیوب نیز روانه کانال شما کند. اما چگونه میتوان بهترین عناوین را انتخاب و استفاده کرد؟ با ما دیجی فالوور همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.
همفکری با سایرین بدون شک متعارفترین و در عین حال یکی از موثرترین روشها برای یافتن کلمات کلیدی برای رشد کانال یوتیوب است. برای یوتیوبرهایی که که در یک تیم کار میکنند، این تکنیک دارای مزیت مقایسه ایدهها و امکان تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی شناسایی شده از چندین زاویه به طور همزمان است. با استفاده از کلمات کلیدی و استراتژیهای بهینهسازی، ویدیوهای شما به دست کسانی میرسد که واقعا به موضوع شما علاقه دارند. این جذب ترافیک هدفمند باعث میشود تا میزان تعامل کاربران، شامل لایک، کامنت، و اشتراکگذاری، افزایش پیدا کرده و کانال شما به افراد بیشتری پیشنهاد شود. برنامه Keyword Tool برخلاف سایر ابزار آنلاین جستجوی کلمات کلیدی، پیشنهادات کلمات کلیدی با انحصار یوتیوب را به شما ارائه میدهد. اگر چه نسخه رایگان برای هر بار استفاده تعداد جستجوی مشخصی را به شما نمیدهد، اما لیستی از اصطلاحات و حجم بازدید احتمالی را برای 5 مورد برتر ارائه میکند.
TubeBuddy یک افزونه مرورگر است که ابزارهای جامعی را برای سادهسازی جنبههای مختلف مدیریت کانال یوتیوب، از جمله بهینهسازی و تحلیل سئو، ارائه میدهد. همانطور که شروع به تایپ عبارتهای جستجو در YouTube میکنید، ویژگی تکمیل خودکار فهرست کشویی از تکمیلهای پیشنهادی بر اساس جستجوهای محبوب و پرطرفدار را نشان میدهد. این پیشنهادات در زمان واقعی ایجاد میشوند و نشان میدهند که مخاطبان به طور فعال در پلتفرم به دنبال چه چیزی هستند. هنگامی که برای مدتی ویدیوها را در YouTube منتشر کردید، احتمالاً به این فکر می کنید که چگونه میتوانید کانال خود را رشد دهید. با این حال، برای دیگران دشوار است که ویدیوهای شما را پیدا کنند، اگر شما برای آنچه که آنها جستجو میکنند، بهینه سازی نکنید. تحقیق روی عملکرد رقبا یکی از بهترین رویکردهایی است که میشود برای بهبود کانال و تولید محتوا در یوتیوب به کار بست.
برای مثال عبارت «دستور تهیه قهوه سرد» یا «Iced Coffee Recipe» نتایجی مطابق تصویر زیر به همراه خواهد آورد. الگوریتم یوتیوب به بررسی کلمات مورد استفاده در جستار ما میپردازد و سپس مرتبطترین ویدیوهای موجود در این پلتفرم را به نمایش درمیآورد. از ابزارهای ذکر شده در بالا استفاده کنید تا کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را پیدا کنید. کلمات کلیدی ناوبری زمانی استفاده میشوند که کاربر بهدنبال یک وبسایت، صفحه خاص یا برند خاص باشد. عبارتهای مثل «دیجیکالا»، «ورود به اینستاگرام» و «صفحه اصلی دیدوگرام» از نمونههای کلمات کلیدی ناوبری هستند. کلمات کلیدی متوسط، در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه، نتایج دقیقتری ارائه میدهند و همچنان از میزان جستجوی نسبتاً بالایی برخوردارند.
مثلاً اگر عنوان و تصویر کوچک شما سفارشی و جذاب باشد، تعداد زیادی از کاربران با آن تعامل برقرار میکنند و یوتیوب ارزش بیشتری برای ویدئوهای کانال شما قائل میشود. این ابزار علاوه بر اینکه ترندهای روز را در اختیار کاربران قرار میدهد، میزان تغییر ماهانه جستجوها را هم نمایش میدهد. گوگل ترندز هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی ارائه میکنید و میخواهید آنها را از نظر محبوبیت مقایسه کنید، بسیار مفید است. همانطور که میدانید امروز که این مطلب نوشته شده است، یوتیوب دومین وبسایت پربازدید جهان بعد از گوگل (صاحب یوتیوب) است. از آنجایی که یوتیوب به نوعی یک موتور جستجوست، برای تجربه سرچ بهتر برای کاربران و بازدیدکنندگان، ویدئوها در این پلتفرم نیاز به بهینهسازی دارند.
در این مقاله، به بررسی مراحل انجام کیورد ریسرچ، ابزارهای مختلف، و اهمیت این کار خواهیم پرداخت. در بخش جستجوی یوتیوب به راحتی میتوانید عبارات کلیدی طولانی را پیدا کنید و ویدئوهای خود را بر اساس آن تولید کنید! همچنین باید توجه داشته باشید که در بخش عنوان، توضیحات و برچسبها علاوه بر عبارات کلیدی طولانی از کلمات کلیدی اصلی هم استفاده کنید. این ابزار به شما کمک میکند تا بتوانید کلمات کلیدی بدست آمده را بررسی کنید و آنها را بر اساس محبوبیت در میان کاربران رتبهبندی کنید! اکنون میتوانید از پرطرفدارترین کلمات کلیدی که رقابت کمتری دارند، برای تولید ویدئوهای خود استفاده کنید.
این ابزار یک افزونه برای مرورگر گوگلکروم دارد که در هر لحظه میتوانید کلمات کلیدی را بررسی کنید. برای استفاده از این ابزار یک حساب رایگان در سایت VidIQ ایجاد کنید و کلمات موردنظر خود را جستجو کنید. با استفاده از ابزار Google Trends که یکی از سرویسهای کاربردی گوگل است، میتوانید روند جستجوی کلمات کلیدی مختلف را بررسی کنید و به بهینهسازی عنوان ویدئو در یوتیوب کمک کنید. این سرویس میزان جستجو کلمات کلیدی مختلف را بر اساس موقعیت جغرافیایی، بازههای زمانی مختلف، دستهبندیها و… نمایش میدهد! یکی از قابلیتهای بسیار کاربردی این ابزار، قابلیت بررسی نرخ جستجوی کلمات کلیدی در گوگل و یوتیوب به صورت جداگانه است. بنابراین شما به راحتی میتوانید تعداد جستجوی کلمات کلیدی مختلف در یوتیوب را پیدا کنید و به بهینهسازی عنوان ویدئو در یوتیوب بپردازید.
یوتیوب در گذشته مشکلات زیادی در رتبهبندی ویدئوها داشت اما در حال حاضر الگوریتم یوتیوب بسیار هوشمند و قوی عمل میکند! با استفاده از الگوریتمهای یوتیوب و شناسایی فاکتورهای آن به راحتی میتوانید رتبه ویدئوهای خود را در میان نتایج جستجو افزایش دهید و به افزایش بازدید یوتیوب خود کمک کنید. کلمات کلیدی یکی از مهمترین فاکتورهایی هستند که به بهینهسازی عنوان ویدئو در یوتیوب کمک زیادی میکنند و میتوانند به افزایش مخاطبان شما کمک کنند. ابزارهای مختلفی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارند که به کمک آنها میتوانید به بهینهسازی عنوان ویدئو در یوتیوب کمک کنید. در این مقاله به بررسی اهمیت کلمات کلیدی در بهینهسازی عنوان ویدئو در یوتیوب پرداختیم که با استفاده از آنها میتوانید پرجستجوترین کلمات کلیدی را به همراه میزان رقابت آنها شناسایی کنید.
این ابزار شامل قابلیتهایی مثل SEO title and description recommendations و bulk SEO optimization هست که میتونه به بهینهسازی چندین ویدیو به صورت همزمان کمک کنه. هدف اصلی تحقیق کلمات کلیدی یوتیوب، شناسایی مرتبط ترین و محبوب ترین کلمات کلیدی است که می توان از آنها برای بهینه سازی ویدیوهای یوتیوب خود برای دریافت بازدید بیشتر استفاده کرد. تحقیق کلمات کلیدی مهمتر از همیشه شده است، چراکه میتوانید مخاطبان و نیازهای آنها را بشناسید و سپس محتوایی بسازید که کاملا به آن علاقه داشته باشند. علاوه بر این، الگوریتمهای جستجوی یوتیوب متفاوت از موتورهای جستجوی عمومی مانند گوگل هستند. یوتیوب بیشتر به معیارهایی مانند زمان تماشای ویدیو، نرخ کلیک و تعاملات (لایک، کامنت و اشتراکگذاری) توجه دارد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری